told him....

jag är cross ägare nu, ni vet säkert att jag pratat lite om det och har tänkt mig en 125, erik vägrade. dels för att den var för stor och bla bla.. men så har vi tittat på 85or, men ingen har riktigt vart så bra, och så gick han igår och köpte en 250? hmm jag provsatt den för jag fick minsan inte köra den, inte än. dessutom trodde han att jag skulle bli rädd för den, lol vi får väll se.. fört ska han dra med mig till biltema och köpa cross skydd(varför gäller det bara mig??) hmm hursom så är det ganska roligt.

halsfluss eller nått idag, halsen snörar igen och det gör ont att svälja, hoppas på bättring så jag kan göra nått denna veckan, känner mig faktiskt små febrig också.. suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback