snow in your hair.....

jaha, snön vräker ned, ingen förändring på den fronten, eller jo kanske, det har avtagit lite. kollade landvetters flygplats hemsida för att se om planen var försenade, NOPE inte än... så är det inga förseningar än så borde dom klara sig eller hur?? har precis ätit pannkakor för andra gången idah, ganska smidigt att ha smet i kyl´skåpet, hmm imorgon bär de in te stan för att hämta mitt minnes kort och handla, kör väll tidigt på möörn. så får jag ut mer av dagen för jag är såååå upptagen har har sååå svårt för att få tiden att räcka till.

tränade lite med embla idag, både hon och jag tycket det var mycket snö;) men det var bra träning och imorgon ska vi se vad hon säger, hon studsade omkring ganska mycket idag, hon måste bättra sig med det, väldigt mcyket.. annars kommer longeringen inte fungera heller. happ happ

får ju öka lite succesivt, ska ha på mig stövlar omorgon bara för mina temosar åkte upp och snön åkte ned i skorna, det är närmare 50 cm i paddocken, ganska intressant tyckte jag... hmm

jaha, snart iväg då iallafall, åker med boel<3 och bengt sedan,  hon kommer ca om en tre kvart på ett hum, hoppas det går att köra på vägen, den ska bara plogad men ibland är de inte tillräckligt,,,

Kommentarer
Klara säger:

Hoppas det ordnar sig med all snö och så ;) vi kanske kan göra nåt på sportlovet?? Kram

2010-02-03 | 15:47:23
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback