snön

ja den vräker ned, och ni får det väll ändå vara stopp, iallafall så NATHALIE kan landa imorgon, jo det är sant!! äntligen HEMMA, kan inte fatta det, har saknat henne otroligt, hursom så kommer det nog klarna upp i morgon, vi hoppas de iallafall. ska prata med Boel ida;) se vad hon har att säga.

erik progar nu, det var skit svårt att åka till hästarna, hade det inte vart för min hals hade jag gått men men, det är ju så. Halsen är bättre idag, jag hoppas bara det går över snart, erik är ledig idag för er som undrar vad han gör hemma, skönt för honom, gav hon lite sovmörgon och nu är han i farten IGEN...

jaha, lugn dag annars, ska ev kika på ytterliggare en ny design till min kära blogg, men jag får se vad jag hittar för inspiaration, vill ju sätta vårtema nu, men det känns inte vår likt...
 jaha, see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback