*snö*

ja det snöar, och snöar. detta äventyrar bio besöket på torsdag men vi får väll hoppas att vi kan ta oss ned, eller?
man får köra försiktigt, men det ska inte komma sååå mycket, så vi får hoppas. åka lite tidigare, eller mycket.

det löser sig, förhoppningsvis.

idag jobbade jag från 6.30 till 15. bjöd på fika som uppskattades, barnen fick dock inget utan det var för oss fröknar. kanske nästa gång, ska nog försöka mig på att göra en tårta till ungarna. men det tar jag när jag hinner;)

jaha nu ska jag till stallet, sedan ska jag ringa mina små kusiner, och idag SKA jag göra det. hmm ska bara se när dom e hemma. så dom inte är på ridskolan som jag har för mig att dom skulle idag? hmm

Kommentarer
Nathalie säger:

Så klart vi kan - vi måste! I värsta fall får vi väl gå eller åka skidor ;-)

2010-02-16 | 17:29:47
Anonym säger:

Jag Lina och mamma har kollat vad hööks har för skor hemma det var inte så mycket men en sko såg bra ut i pris och så syns på fredag kram<3

2010-02-17 | 09:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback