nya systemet på bloggen...

jag ger det tummen upp, det är klart och tydligt nu och jag tycker om när man kan se sina tidigare inlägg, tycker det senaste har krånglar och haft sig men nu är det TOPPEN...

jaha, idag ska jag jobba, kunde inte uppdatera bloggen igår för det var nått fel här(ovanligt) så idag så..

igår gjorde jag förresten den där Cellprovstagningen, så nu är det avklarat, så det får vänta en fyra år till nu, skönt e de... de dumma var att jag ska göra en gynundersökning i sommar och man kunde slå ihop dom, men det var ju lite sent när jag väl var där för man ska prata med sin gynekolog, bläääää hursom så gick det snabbt, tycker inte om det , men vem gör det??

jaha, jobbar 11.30 till 17.00 så jag är hemma kvart över, så byta om och sedan till Embla för att tömköra henne lite. har fått klartäcken från vetrinär att jag får börja köra henne för sulky om fyra veckor på ett hum, ska bli roligt och just nu är det som morotten för mig i det hela, jaha

Jag och NATHALIE ska hitta på nått i helgen iallafall, kvalitets tid för hela högen;) får se vad det blir, chocklad fondue och frukt? mumma... sedan får vi se om vi fortsätter med buffy? eller TRUE BLOOD;)

Kommentarer
Klara säger:

Hoppas allt blir bra med embla!<3 Ja bowla låter inte så dumt facktiskt ;D Men som sagt det finns ju mycket man kan göra på ett sportlov :D Kramis<3

2010-02-05 | 17:53:07
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback