Moving on..

jaha, att vara sjuk var visst enklare än jag trott(inte) hursom skaver halsen igen, skulle kanske inte tagit fyrhjulingen innan, men men

hästarna är inne och embla har prövat sitt nya mysiga täcke, hon tyckte om det. får se hur länge det är helt. Hon har ju bara detta och sitt gamla, och det gamla har små hål och det fattar kryssgjordarna mellan bakbenen, men men

ska gå upp nu tänkte jag och göra några reflexer till mina och emblas promenader, kan ju vara smart eller hur?

det är torkat i köket nu, och felet är lagat. det stog vatten i källaren där det runnit ned, men det var inte så farligt som erik trodde. suck
Eftersom jag sjukanmälde mig imorgon pågrund att halsen kärvat så idag hoppas jag att jag får en lugn dag, mina halstabletter börjar ta slut, men är taggad inför fredagen istället. bättre de
så slipper man smitta barnen;)


jag har gjort farfar dragspel så många gånger nu så det känns som jag lagt ner en bit av min själ i varje, saknar den gamle gubben snart tre månader nu, tiden går så fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback