mmm fjädrar......

gisses, dagen har varit katastrof.. eller inte!
började dagen med en långsovmorgon, skönt. dock upptäckte jag att dom ringt från dagis när jag kommit igång lite, men dom hade löst det så jag ska dit som vanligt imorgon;) gött e de.

hmm har vart i stan och handlat lite, och så hämtade jag erik på jobbet. det gör jag inte varje dag ska ni veta, detta var första gången på länge.
hmm, jaha vad mer? flyttat kaninerna lite, det var ganska mycket snö på taket på stallet så deras burar står ju liksom i fallhöjd för all snö,. så det är lika bra att flytta kaninerna iställer för de tunga burarna..

annars har de vart lugnt, vart och provstartat min cross, är väldigt sugen på att köra den nu. suck

jaajaaa
nu ska jag ducha, skönt ska de blir. dock inte lika skönt att komma ut sen för de e kallt i huset...

puss

Kommentarer
Klara<3 säger:

haha lyllos dig som fick sovmorgon!^^ Suck ...

2010-02-23 | 17:12:57
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback