meningen med livet!

ja dom sägs ha kommit på den men vi får väll se när dom tänker avslöja den;)
idag har jag grejat hela dagen men ändå inte fått gjort nått känns de som, släppte ut hästaran och stängde efter deras äventyr igår. har även ordnat med ström och annat för att dom ska stanna där man släpper dom cohså. hmm dumma hästar. men de e ju så när dom vill leka vildhäst.

imorgon är jag utan bil, men ska me debbie och handla och sedan ska jag göra tårta. en bollibompatårta. de ni! kan bli spännande att se hur det blir, men som sagt jag har expert hjälp av anders förhoppningsvis, annars får jag göra den själv. och det kan ju gå själv. jag är ju ingen amatör själv;) jaja

såå nu ska jag ta de lite lugnt och lyssna genom mina låtar jag har lagt upp på nya Spotify listan...

såå kizzes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback