helgen...

ja idag e de söndag, hela går dagen igår bestod av måsten.. lol nää men jag gjorde inte mycket underdagen och sedan var jag barnvakt åt alfonz och linuz. Gick igenom en hel del filmer med, först bambi 2.. hyffsat rolig, vissa saker skrattade man åt, andra inte. dock inte så bra som ettan.
Ice age 2, hade inte sett den. lite krystad men okey, vet inte om jag vågar se trean..
cat women. Lugn alla.... den gick på tvn, och det var i brist på annat.
Ghost busters första! den bästa och en klar klassiker;) härligt.
 så det han jag gå igenom, mysigt var det. barnen sov ju nästan från start och jag fick äta Lite mer godis, mums

sugen på kina mat idag, fortfarande dom där friterade räkorna som hägrar tror jag, räkor....mmmmm

idag har jag ridit Bellina, hon gick suveränt idag, imponerade på mig och det säger en heeel del.

kl e strax över 14 nu, ska ut coh ploga snö, erik är ju iväg och jag har jouren. det är faktiskt roligt, kallt om rumpan bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback