greate!!

jaha, dagen har sett ur så här,)
tillbringat några timmar med Debbi och Linuz i borås, köpte en skjorta, även tre doftljus som luktar underbart.
ska göra följande, äta pizza om ca 40 min. Pizza är ju såå nyttigt, men kanske tar jag en sallad;) ska även smälla ihop en cheesecake nu, Nathalie ska ju få provsmaka the famous Anneli Cheesecake;) dock litar jag inte riktigt på de där fullkornsdigestivena, men det får duga. längtar till kvällen.

jaha och efter pizzan ska jag rida stefans märr, måste lära mig hennes namn, vi får se om jag sitter av ordentligt eller om jag flyger, det är ju tredje gången nu och dessutom ska vi rida ut, mysigt ska det bli men kallt.

jaha och sedan efter det,(pust) ska jag ut med embla, träna henne lite, men antagligen skippar jag däcket idag, hon får helt enkelt jobba som vanligt, vill mjuka upp henne lite tänkte jag. sedan ska jag mööka hos hästarna och ge kaninerna mat, MÅSTE städa hos kaninerna, gör kanske det imorgon, på nått sätt måste det gå ialladall, det har ju varit såå kallt hur länge som hellst nu, så det är svårmockat, men jag ska ge det ett försök iallfall, skulle tippa på att man får bort lite iallafall... suck

jaha, sedan bär det av till nathalie iallafall;) gött ere...
pusss

Kommentarer
Nathalie säger:

Det var smarrigt värre!

2010-02-14 | 00:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback