give your dreams wings to fly! if you just belive...

trött, konstigt att jobb har den invärkan på en;) hursom så är jag jobblös imorgon så jag ska försöka att vara duktig och städa, röja ur garderoben och träna embla... en del, och emblas träning är väll roligast även fast min magkänsla säger nått helt annat, men magen har ju lurat mig innan, jag hoppas den gör det nu, SNälla låt den lura mig nu....

är ganska deprimerad idag, det är ganska mycket just nu och så mycket jag vill göra, jag tycker inte om situationen som blivit och visst man får göra det bästa av allting, men hur roligt är det att gå och träna med en häst som man vet kanske aldrig kommer bli bra? jag är så jäkla less på hela situationen, Embla är min favorithäst. SUCK

det är dyrt att ha häst, förra månaden kostade embla mig 4500, jag har en inkomst på 6 tusen.. och då kan du räkna på 1500 i bensin(minst) och mat och försäkringar, jag överlever, tro inte nått annat.  det som inte dödar en får en att må riktigt dåligt iallafall...

...wake me up when its gone... 

hmmm nog neggo snack jag antar att man får ha en sån här dag ibland, jag hoppas bara att allting vänder för just nu ligger jag ned och man sparkar på mig.... help....

BLI INTE oroliga, lol... ni vet ju att man överlever, även om det ska slita ut hjärtat på en. förra året hände det två gånger, embla kan bli en tredje.. Jag saknar farfar och zack..... hmm det är en sån här dag som sagt....


Kommentarer
Nathalie säger:

Jag är alltid här det vet du. Puss

2010-02-09 | 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback