fredags mys...

ensam? nej d¨å erik kommer snart, ska bliga på tv och ta de jäääävligt lugnt, undrar va de går för nått idag, ska planera morgonens meny ochså, kvällen osv. ska bjudas på smarrigheter till Camilla och björn;)

idag har jag jobbat, bjöd på tårta till barnen som blev hellyckat, dock fanns de barn som inte åt tårta?? är dom inte kloka?


Jag tar dock inte åt mig hela äran utan Anders har hjälpt till, det e bra att ha hans kunskaper ibland och det blev ju hellyckat!!
fast barnen såg inte att de var bollibompa draken? dom tyckte det såg ut som en krokodil? vad tycker ni??

jaha, det blev en bit över och den fick familjen, jag orkade inte mer och erik ville inte ha den lilla skiten, hmm
gjorde även laktosfria muffins som blev hellyckade;) Men jag har inte lagt över dom bilderna en så en annan dag kanske;)

jaha? det var allt för idag, eller jo Embla trampade mig hååårt på foten imorse, den är göttans svullen och fin, hmm ena skon var trång och andra inte om man säger så. rackans!

Kommentarer
tarja säger:

Jasså, bjöd du på tårta på jobbet... vad redig du är. Jag trodde du hade gjort en "beställning"

2010-02-26 | 22:54:31
Klara<3 säger:

Hehe jag tycker det ser ut som bolibompa draken! Den var väldigt fin konstigt att alla barn inte åt, den var säkert riktigt god Kram<3

2010-02-27 | 23:22:51
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback