fredagen,

hej hopp igår var det en händelserik dag, men såå rolig!

började förmiddagen med att plocka upp mina kusiner Klara och Lina i lockryd där deras pappa lämnade dom. Så åkte vi in till stan och flängde omkring lite, dom skulle hitta skor, klara gick det fort för men lina har nog ärvt den där hedlunds syndromen.. Hon hittade dock ett par skor tillslut. vi köpte godis och tog oss hem. Väl hemma bytte vi snabbt om till ridkläder och så hupp till stallet där vi tränsade hästarna och tog en skritt tur i det snöiga vädret, det var väldigt mysigt och hästarna skötte sig väldigt bra.
så åkte vi hem och kikade lite på film,  tiden gick alldeles för fort för när britt kom och skulle hämta dom frågade jag om klockan redan var 8? gisses men det var super kul och vi måste göra om det. Absolut!

idag har jag tagit det lugnt, skottat en mängd snö och ska snart iväg till martin och debbie och vara barnvakt, inte åt dom alltså utan linuz och alfonz. mysigt.

såå jag ska se om jag kan hitta i snöovädret... kizzes

Kommentarer
Klara<3 säger:

Ja vi måste göra om det! Kanske i sommar? eller något på påsklovet? Vi svor ju även på att göra om singstarkvällen! Kram

2010-02-20 | 18:39:08
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback