du måste komma hem....

det snöra, igentligen ingen nyhet så här på dagarna och jag ska säga att även jag som insöad älskar de... men det kan väll hålla upp typ liiite nu, så nathalies plan kan landa i tid och jag får öööösssssa min saknad över henne..

hursom så har jag börjat se mig om eftre några trasor att ha på mig, mina fina stövlar e ju paj.. så jag får ta lågskor, VILKET inte passar vädret. suck
jag måste köpa nya skor, tuvärr ochså för jag har så lite pengar. ska erkänna att det har varit FÖR knapert de senaste månaderana.... uscha penga lös är inge bra!

hursom skulle jag vilja göra nått roligt nu, typ en riktig tjejkväll?? vad säger ni flickor? Debban, syrran, Nathalie, tarja och johanna.... go for it. fast det är ju bara fyra som kan dricka men de kvittar va? vi får bestämma ett datum och så tar vi hem en sminkare, hmm stylist heter de ju. och piffar upp oss, sedan UT på krogen, för några av oss iallafall:=)

jaha, är sugen på cheensecake, dumt dumt... dumt!!

btw såg UNDERBARA domherrar på fågelbordet innan, saknat de små röda fåglarna som ger en sån fin känsla mot det vita...
 Domherre Pictures, Images and Photos

Kommentarer
tarja säger:

JAAAA!!!! En tjejkväll vore jättekul! Jag kan ju köra om ni ska till krogen, jag kan hänga med in med fast dricka alkoholfritt då :D

2010-02-05 | 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback