burning...

jaha lyssnar på musik, och kikade lite på nätet;) det kommer en ny riddick film, dock 2012, men ändå;) en trea på två hyffasde coola filmer, gött ere;)

jaha idag har jag jobbar, det var okey och dagen gick fort;) nu ska jag plocka undan lite och elda, sedan ska jag ha fredags mys, ska leta upp nått gött att baka med tänkte jag, har lovar erik kanelbullar, så om nån vill så är dom välkomna imorgon och hjälpa mig!! DEBBI?? dina bullar blir gämt goda....

jaha, hursom ska jag slå henne en signal nu, se hur hon står til göteborg horseshow den 28 februari;)

hmm annars lugn dag, vi fick kasta en bal idag pga mögel... suck men den vi körde in nu var fin,
hästarna gillade den iallfall...

imorgon blir det körning, eller tömkörning rättare sagt, embla vra väldigt lugn idag så jag hoppas hon e det imorgon;)

hmm jaha Fredagsmys som sagt.... så ha en väääldigt trevlig kväll;)

Kommentarer
Nathalie säger:

Va? Ännu en ny Riddick-film säger du...får ta en kik på detta. Skall den utspela sig före Pitch Black då eller?

2010-02-12 | 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback