breaking free...

jaha, lyssnar på stephen lynch... fucking greate är han iallafall, han låtar är hel knasiga;) haha

det börjar kyla av ute nu, och vi får se hur kallt det är imorgon, hoppas inte på för kallt bara för det är jobbigt att elda och elda och elda;)

jobbar imorgon halv 12, till fem... sedan nästa vecka jobbar jag hela veckan UTOM fredag;) lol
och på fredagen ska jag och kusinerna mysa med nått roligt, vi får se vad det blir bara, än är det olika förslag som låter roliga allihopa...
men god mat och godis och nån film ska vi hinna klämma in iallafall;)

jaha, flög i snön innan när jag var ute med embla, är alldeles rödrandig i hela pannan, jag plogade ganska bra en stund, men jag tänkte inte släppa tömmarna, hon är lustig embla, hon blev närmligen rädd för sina egna kompisar, dock dök dom upp väldigt fort men ändå!!! jaja, jag fick stopp på henna iallafall.. men det såg nog lustigt ut... och saken blev ju inte bättre när hon blev rädd för mig;)
haha, men det var bara att sitta upp på däcken igen, hon gick lugnt sedan

jaha, så nu väntar jag på erik, han ska komma hem från borås, sedan ska han väll iväg igen, men jag hinner kanske prata lite med han iallafall;) saknar min lille gubbe, han jobbar WAY To mycket;) lol
men i helgen ska vi äta på Restaurangen La copita, så lördagen natta;) den är din och min;) söndagen är eriks;) lol svårt med två älskare,, haha

jaja jag säger god natt nu, för det blir inge mer skrivande, jag tror detta är fjärde inlägget idag;)

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha Stephen Lynch är så grym!



Okej - lördag babe!

2010-02-11 | 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback