beställning?

nope tarja ingen betsällning, jag e såå god och söt så jag bjöd på tårta men det var en försökstårta till alfonz och linuz kalas, men det blir ingen bollibompa tårta då utan en traktor tårta;) ville bara se hur de fungerade att bygga på höjden så;) de blev bra!

idag ska det städas och fixas, ska bjuda på mat ikväll och efterätt;) camilla och björn kommer, det ska bli super kul. Rasmus kommer nog med hoppas jag. Så det ska fixas lite överallt, ska även byta duschdrapperi på badrummet. det bli så fult fort, tur jag har ett till!

hmm, har vart och handlat nu på morgonen, skönt att ha det avklarat, och om jag missat nått har jag HELA dagen på mig att fixa de, suveränt.

men puss så länge

Kommentarer
just andy it säger:

och inte lite heller., haha

2010-02-27 | 14:05:59
Bloggadress: http://justandy.blogg.se/
tarja säger:

Då väntar jag här hemma tills du blir så snäll god och bjuder mig på en sån tårta. Eller måste jag kläcka ut ungen först ? :P

2010-02-28 | 08:12:38
Raymondelsa säger:

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-01-04 | 16:40:37
Bloggadress: http://raymondelsa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback