älgar överallt.

såg tre stycken imorse, och nu alldelles nyss två. och det är olika familjer. ganska coolt allt det rör sig så mycket älg i markerna.

ska strax hem och åka däck efter embla tänkte jag, hon hade tappar två broddar så jag får lösa det först, jobbigt!
men jag natar att för bäst grepp är det bäst så här,
hmm funderar på mat med? men vad ska jag äta. Jag är riktigt sugen på friterade räkor med sötsur sås....
men jag antar att det är min godis mage som talar, ska ju baka bröd med, suck och damsuga har jag INTE gjort. Vart tog min diciplin vägen ... hmm ska sätta på musik och se till att få det gjort NU.... såå vi får se vad dagen har att erbjuda. jag har ju faktiskt varit duktig och vart hemma och gjort rent hos hästarna, gett kaninerna mat och hämtat in ved, sen har jag diskat... och kikat jobb. hmm och bjudit mamma, patrik och syrran på våfflor;)

Kommentarer
Nicklasgunn säger:

Beautiful site!

2012-08-07 | 08:38:40
Bloggadress: http://nicklasgunn.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback