wake up

har vart ute och gjort en slags lucka till hundarna så dom kommer in i bastun:D  så nu kan man med gott samvete släppa ut affe och veta att han inte fryser. alltså det är ju ingen bastu kvar, men det var det innan:D
ska ta måtten på mig själv nu, jag måste börja sy den där lucia klänningen:D vi får hoppas att det går bra om man säger så:D lol

ikväll ska jag till nathalie och kolla på två filmer som jag länge vart sugen på att se på:D ska bara komma på nått gött att äta med:d kasnke blir det bara nått sött :d haha
 
erik skulle iväg nu, så jag ska väll börja med maten snart och ajg har ingen aning om vad jag ska göra..? men jag funderar på potatisgrattäng och kyckling. gott men det tar lite tid:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Woohoo!!!

2010-12-05 | 13:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback