wake up

jaha idag ska jag sy min klänning, det bör gå fort för jag tänker inte använda zickzacken över huvudtaget för det är nog ända gången jag använder den:D men som sagt ska se om jag kan lägga upp lite bilder:D

bör köpa lite glitter och annat imorgontill hästens man och NEJ jag har inte bestämt bilken häst jag ska ta... som sagt pinnen har inte gått så mycket det sista... och simson är ju simson:D lol

IDAG hittade JAG äntligen en klänning till julfesten, så nu mina damer och herrar är jag inte sååå stressad längre... dock är skorna kvar och jag är en mardröm i skoaffärer... huhu
men det löser sig nog. jag får lägga upp en hel del bilder på mina kläder, som en riktig modeblogg:D

nathalie och jag ska gå en stund i den stora staden imorgon:D och idag slutade jag och Anders 14 så vi gick en stund...

JAG: denna då? håller i min klänning jag köpte
Anders: "tyst"
JAG:"höjer ögonbrynen" för mycket?
Anders; nja jo.
Jag: färgen?
Anders; eller kasnke, den kanske inte blir så dum

bra med en agent:D
Lina hjälpte ju mig med en t shirt i lördags:D

nää nu drar jag på mig mina sockar och går upp:D

btw) lägger in en ny favorit på min lista:D
lyssna!

Kommentarer
Nathalie säger:

Gött att du hittade något tillslut!

Ser fram emot en liten träff imorgon!

See ya

2010-12-08 | 21:05:42
Anonym säger:

Huhu men jag då??:O Tss skojja bara :D

Kul att du hitta något, har fått tiderna till min julavslutning nu så jag messar dom till dig nu i veckoslutet =)=)



Kramkram<33

2010-12-09 | 21:15:26
Klara säger:

Jag och mina namnlösa kommentarer -.-´

2010-12-09 | 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback