vart vaken

en helt timma och inte gjort nått.... hmm har försökt ringa hem till pappa men ingen som svarar? tar dom en sovmorgon tro? eller är dom uppe med tuppen och redan ute? jaja, jag städade igår så det blir nog att tvätta hela dagen idag, bara det att när man tvättar ska man ju ha någonstanns att hänga upp det med.. suck

kasnke ska jag ut och ploga undan den snö som kommit, dock är det väldigt puddrig snö. halvdisigt än ochså. så det där med att ta lite kort skiter sig nog. nää frukost och lite skrivande på novellen, sen ska jag ut. kan ju halma till hästarna med:D

hmm, vad mer tro? sugen på stan med med ngt penga brist och ngt bilbrist... så sitter jag ganksa mycket fast:D det går ju bussar men hmm, det är lite därför jag tänkte ringa pappa och höra om han ska ut till svenljunga idag. lustigt hur man ätit såå mycket god mat men nu ekar det verkligen i skåpen här hemma, kylskåpet SKRIKER mat:D eller ekar? lol

ska se med om jag får lånat mammas cowboysadel:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Tjusigt!

Skall också in till stan...måste till stadium och byta ett par handskar... Kolla in om rean har något vettigt också kanske...

2010-12-27 | 11:06:49
Klara säger:

Ja visst jag kan behöva lite hjälp med att sluta bita på naglarna. Förlåt om jagväckte dig i morse =S Vad har du fått i julklapp förresten??



Ps Fin design :D

2010-12-27 | 12:51:28
Bloggadress: http://candysofmyheartt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback