träns..

ska puttsa på tränset jag fick i julklapp, en av de flera jag fick. fick även ett fleece/filt täcke som är suuuper fint:D
tränset är dock torrn och till min förvåning ngt mögligt? knäppt när man köper nya saker att dom redan är mögliga. INGET farligt mögel dock, bara ytligt.. men det ser illa ut.

ska fixa det iallafall... IDAG är det nyråsafton, vilket betyder??? inget faktiskt... är på halvkasst humör så jag funderar på att bara vara hemma idag, men jag får se.
jag och affe ska ut sen efter tränset iallafall, gå en sväng kanske.
imorgon blir stallet färdigt med så jag kan ställa in hästarna ordentligt:D ska bli skönt för dom. hoppas även på lite mildare väder, fasiken va kallt det är. IGÅR var det 3 minus och jag garvade lite när jag var ute för det var VARMT?? så funderade jag på hur härdad man är av alla minus när man tycker tre minus är varmt.

nää, hans zimmer får underhålla mig lite tror jag, så jag säger shao så länge:D
vi får hoppas att år 2011 blir ett bättre ekonomiskt år för mig.

Kommentarer
Klara säger:

2003 :D Ja vet vad du menar den låter lite ihålig ... Men låten i sig är väldig speciell och i sista änden väldigt bra ;D Mögel var inte så bra tur att det går att putsa bort !



Ps Gott nytt år!



Kramis<3

2010-12-31 | 14:57:19
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback