ta den om global uppvärmning igen tack??

kan nån förklara för mig hur global uppvärming fungerar för inte fasiken stämmer det med namnet eller?
idag var det 20 - här !! jo det är sant och det lär bli lika kallt inatt. så snälla kan ni förklara för mig vad det är så mycket liv om?

visst att polarisarna smälter ner och kyler golfströmmen! men hur förklarar ni då de varma sommrar som varit ?? det har ju varit skit varmt. kalla vintrar och asa varma sommrar? hmmm jaja så nån kan ju ha en förklaring till mig för jag känner då inte av nån global (uppvärmning) hehe

jaha? övrigt idah så var björn här och tittade på Pinnens(alpina) fötter, hon hade fina fötter och tack vare den underbara värmen.. kylan såklart så ville han inte röra fötterna för det var nästan omöjligt att få det bra i denna kylan.. så jaja dte är ju bättre det sitter bra skor på bra fötter, dock ngt för långa men bättre det än skitkassa fötter eftre en dålig skoning. så bättre att vänta tills nästa vecka då det ska bli lite mildare säger dom:D

jaha, fortsätter tipsa om lite julmusik:D hittade en asa fin igår

hoppas ni har hittat rätta julkänslan, :D

den tolfte är den lusseritt här i sexdrega:D kan bli intressant om jag kommer upp på pinnen med det spektakel jag tänkte klä ut mig till:D jag vill ju vara lucia:D'

ni får ursäckta min värdelösa paint talang:D eller ICKE talang...
men nått sånt här:D tror ni pinnen fixar detta eller ska jag ta simson:=) han är ju såå mycket modigare menar jag:d lol

Kommentarer
Nathalie säger:

Tar du Simson så har du ju ett helsäkert sjukhusbesök att se fram emot iaf!

Btw - den trion måste vara den värsta som finns, tycker att alla tre är skitjobbiga och så har de gått samman och gör saker ihop - det är näst intill den ultimata tortyren! :-P

2010-12-01 | 22:26:50
Klara säger:

Jag skulle tagit Simson , Pinnen skulle nog få hjärtattack eller nåt ...

2010-12-02 | 12:09:42
Lina säger:

Om du tar Alpina så kmr hon nog tippa på torna hela tiden......så........jag hade tagit Simzon!;) Om du tar simzon så kan han ju alltid vara tomte!<3

2010-12-02 | 15:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback