sammanfattning av gårdagen..

jag vet...  man kan undra lite över tidigare inlägg... lol JAG SATT på bussen för er som undrar:D

skulle lagt in bilder på outfitten men jag hoppas de kommer bilder på den ändå, dels för jag vet att det togs en hel del kort på julbordet igår:D
jag hade asa roligt, inte bara det att jag har super trevliga jobbarkompisar men ochså att jag släppte loss lite. jag åkte såklart ifrån mina cider här hemme för jag hade lite brottom.
slutade 20 i 3, för att vara hemma kvart över. och kvart över 4 skulle jag åka. så en timma på att fica allting, hår smink, kläder osv. men jag klarade det och det var succe:D

började med lite glögg på kontoret och sedan åkte vi buss mot landvetter:D jag blandar GÄMTE ihop landvetter och arlanda... lol men som sagt det var landvetter... mot göteborg right???
hursom så kom vi dit och maten var väldigt god, och det fanns mycket att välja mellan. så jo jag har tjuvstartat på julskinkan, jansson och prinskorvar:D muma
sedan gick bussen 22,15 hemmåt(mot stan) och när vi kom dit hade nilörn bokat bord på bara(heter d så?) det ligger på första våningen av grand:D och där väntade ett helt bord med dricka
vodka,redbul,slödrick,champanje... har inte smakat det innan, tyckte dock inte om det. alltså jag kunde dricka det men det är inget jag liksom diggar. såå vid halv 2 började jag fundera på att dra mig hemmåt. ringde erik och sa jag skulle ta bussen(weii jag åker såå mycket buss nu för tiden) och därför gick jag mot stationen, hade fått för mig att den gick vid halv 2. så jag liksom små lunkade upp. men den gick 4 minuter i 2 så jag väntade. FASIKEN va många alldelles för unga människor det satt ¨på bussen.. gisses mina föräldrar hade då ALDRIG släppt iväg mig så, och hade dom det så hade dom sett till att jag kom hem, det stog en kille framöfr mig som inte hade busskort eller pengar på kortet?? såå hur hade han tänkt sig?? busschauffören var snäll och släppte på honom ändå, men jag menar??? kan han varit 16? alltså han kan knappt varit så gamla men hursom så gick han på.. och man kan ju undra ??
- vad lärde han sig av detta?

hursom så kom jag äntligen hem typ 02,45. det var skit svårt att hålla sig vaken på busses ska jag säga, och rädslan för att missa hållplatsen höll mig liksom i nått koma liknande tillstånd. hehe
DOM TAR 92 kr för NATTBUSSEN?? kan ni fatta?? jaja, nu är jag hemma iallfall. försöker ta mig in på min kusins blogg men det går inte???? jag är iallfall lagon små trött, men jag kund einte ligga och dra mig för hovslagaren kom kl 10 och sedan fick jag ge djuren. nu ska jag nog ut och leta gran med affe. hoppas vi hittar nån, det är liksom alldelles för mycket snö:D lol



sometimes good things fall apart so better things can fall together

Kommentarer
Nathalie säger:

Ja fy - champagne är inte någon höjdare. Snäppet bättre än vin kanske och vin är ju rätt vidrigt!

Kul att du hade det trevligt iaf!

Vadå 92 kr - nattaxan från stan hem är typ 50kr någonting, är jag rätt säker på!

2010-12-11 | 15:48:32
Klara säger:

Om de är mig du menar som "kusinen" så tycker jag faktiskt att bloggen varit lite tom på sistonde, hm ...

2010-12-11 | 16:58:24
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Klara säger:

Näe du vad ska man säga, ingenting för mig ialla fall! INte alls ... Han är liksom , jaa som han är helt enkelt ...

2010-12-11 | 17:05:13
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback