ögonen går i kors---

alltså jag upplever största problemen att hålla mig vaken, kan bero på att jag sov dryga
5.5 timmar innat och natten mellan tors och fre 3,5h... såå jag ska ta igen en hel natts sömn denna natten pluss lite till om man säger så...

antagligen är jag sliten för jag fick i mig en del alkoholaktiga drycker igår. ska bli spännande och se om det finns några bilder .... jag hade skit trevligt iallfall:D

nää helt ärligt, jag är såå nära att lägga mig och sova... en lördag kl 10? men wtf det är en dag imorgon med.. lol jag SA det...
SÅKLART det är en dag imorgon med.... hur jävla dum får man vara att skriva så... det är en dag imorgon med....?? jo solen lyser ju, månen finns, haha

ochså att säga-- så kul ska vi inte ha?? VARFÖR? varför ska vi inte ha kul? näää så kul ska vi inte ha..
men svenskar är ju små sjuka med..

jaha? nää zZzZZZZzzzZZzzzz

Kommentarer
Klara säger:

Du är lite rolig du, mm du är ganska öppen med vad du tycker och inte så det har jag ju inte direkt missat ;D

2010-12-12 | 09:30:35
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback