mönster...

jo jag är färdig med det nu:D tänkte ju att jag använder samma som till kahlans mönster som jag skissade på häromdagen, dock blir det ju inte dom ärmarna:D även om det vart coolt:D hmmm jag har som sagt inte nån idee torka:D gött e de, det betyder att jag är på bra humör:d

ska ju göra några mer julkort men jag vet inte om jag orkar, BORDE sy men som sagt det är ju såå mörkt där uppe, men jag tror jag går upp ändå:d är så spänd på hur det ska se ut:D lol
Mamma ska agera fotograf på lördag. så då är det ljus osv så man får se hur allt ser ut, ja menar det är ju mörkt när vi ska rida:D

annars så är jag små stessad inför allt, MÅSTE ordna kläder inför fredag,det innefattar ochså skor, och jacka... huhu jag hatar att handla när jag måste:D

nä'ä nu ska jag leta lite julklappar på nätet innan jag drar mig till mitt rum och försvinner in i min egen värld för ett par timmar:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Du undrade ju hur Toy Story var! Den var inte så bra som jag hade fått för mig att den skulle vara men den hade ändå några riktigt briljanta scener! Dessutom var den snuskigt snygg.

2010-12-08 | 12:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback