me and i and Zoey redbird...

lustig titel va? testa och googla på House of night, har läst två böcker och dom är helt rätt:D dom något förutsägbara men helt okey, har aldrig vart så frustrerad över rollfigurer innan, och känt mig så sorgsen när en av mian favoriter försvinner. som sagt en gripande bra serie värkar de som. har kikat på den innan MEN jag läser den på engelska, en helt annan sak än de där svenska böckerna:D

nu ska jag sova. det har varit en lång dag och jag vill att det bara ska bli helg... skönt ska de bli.



Ångesten kom krypande, jag visste att hur jag än gjorde skulle den nå mig, känslan när den nådde mig var chockerande och hemsk. Jag kände ångesten, den var en del av mig sa den. Omfamna mig då jag länge legat och väntat på denna dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback