i väntans tider.....

inte inför julen utan att det ska komma lite saker att göra här på jobbet....det kommer och går liksom i vågor om man säger så. snart sänger det säkert BOm och då blir det panik istället.

fryser fortfarande, alltså det borde vara olagligt att frysa, finns det nått värre? satt vid en av värmefläktarna här på jobbet, och man blir såå varm, och go, sedan kliver man rakt ut i 16 grader kyla... hujeda mig. värmen är trasig här på jobbet igen:/ hmm såå jag fryser, mina fingrar är iskalla.

jaha? nää om man skulle ta och kika genom hyllorna, det finns ju lite att städa säkert. sen när ups kommer blir det att göra iallfall:D

hmm, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, var fasligt trött i morse, mer än vanligt alltså. jag skulle gärna vilja kasta telen i golvet när alarmet kör igång, för fy va jobbigt det är att gå upp... men shao så länge:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Åh fy! Låter rätt vidrigt att värmen är trasig - är så jäkla jobbigt att jobba om man är kall!

2010-12-15 | 10:50:39
Klara säger:

Uscha, du får skaffa dig vantar. :D

2010-12-15 | 16:37:33
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback