i´m not ready

erik har migrän, vilket menat med att han kan svimma, spy och knappt röra sig-. han får det ibland, dock inte så ofta som tur är... jag blir lika orolig varje gång!
såå nu sitter jag vid tvn och håller ett öra inne i sovrummet. SKA duscha snart:D

han men en film hos natta, shrek:D mycket underhållande, sedan skulle vi titta på toy story 3, men den han vi bara en kort stund med:/ för erik ringde... jaja en annan gång får jag se på den antar jag:Dhatar att bryta mitt i filmen...
men men:D

lite bollar i luften, hoppas jag inte förtar mig:D
MÅSTE hitta kläder tills på fredag med... suck vad jag är dålig på att hitta nu för tiden..
kasnke bara för att jag känne rmig tvingad att hitta nått... ni vet ju hur det är.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback