hahahah...

en snabbis:D TACK lina för din kommentar, varför ska det finnas sånna tjej grejor? okey vissa gillar rosa(respekterar det) men varför ska det finna sån brytning i vissa saker..? som pulkor? exempelvis uppenbarligen...
likadant så finns det spiderman och monster saker till pojkar och barbie, prinsess saker till flickorna... finns det nån mitten sak? som inte är fruktansvärt ful och nej jag vet att det är upp till tjejerna om dom vill ha prinsessa eller spider man, men jag tycker fortfarande att det är konstig brytning på allt. om man tittar på barn avdelningen på gekås exempelvis


pojkarnas; mörka färger, gröna gråa bruna svarta.. osv...
tjejernas; rosa lila, röda vita... ljusa som sagt

jaja:D
imorgon ska jag shoppa med kusinerna:D hoppas jag hittar skor, jacka och nått snyggt till julfesten nästa vecka:d hursom skönt med fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback