get ready:D

gisses lagom trött i dag ska ja säga...
men jag ska ta lite av de senare dagarna först:D

torsdag:
Jag vaknade (yey) kl 8 för att vara exakt, åkte med mamma som hämtade mig kl 9. jag skulle låna hennes bil för mig står ju fortfarande på verkstad:D hursom var det att åka till svenljunga för att hämta eriks jaktkängor:D jo dom kom med bussgods för en veckasedan:D sedan åkte jag till nathalie och myste med ASA gott julgodis och lite julklappsbyten..... mys
sedan bar det av till tranemo för att hämta mina tokiga kusiner och åka till stan, där det var sjukt mycket folk!!
men vi var där ganska länge och små handlade:D mys

fredagen(julafton)
bröt traditionen iår och var med svärföräldrarna till 6 ungefär, mycket fina julklappar och mysigt med god mat och trevligt sällskap....sen åkte vi till mina föräldrar.... lika trevligt där:D

idag... typ började dagen kl 9, vilken var för tidigt:D
sedan ramlade jag hela vägen ned för stentrappan i källaren, aj!!!!!! min armbåge fungerar inte som den ska än... ont ont ont.. då jag liksom föll och skulle ta emot mig med händerna med armbågen tog hela smällen... ucsha
har grejat med stallet idag med... hela dagen förutom lunch då vi var hos morfar mario och åt GOD lunch:D

såå imorgon hoppas vi på lite mildare väder:D och en god fortsättning:D

nu ska jag avnjuta min varma choklad med grädde...

Kommentarer
Klara säger:

Hahah då har vi nåt gemensamt :D

2010-12-25 | 19:34:56
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Nathalie säger:

Oj shit - låter farligt och lite lätt otrevligt! Hoppas armbågen mår bättre snart!

2010-12-25 | 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback