ett nytt år...

ja, man vill väll alltid att det nya året ska bli bättre än de som varit... helt ärligt? för de kan ju bli bättre right?
slö idag, har vart hos syrran och kikat på hennes nya lägenhet... man är ... jag vet inte vad jag ska säga utan att de kommer ut fel.... suck

jaha vad ska jag mer säga? puttsade mitt träns pluss eriks skor, så nu luktar jag gott om fingrarna och lär inte behöva använda handcreme på ett bra tag.
firar ni nyår? eller är de bara fest? jag tänker iallafall vara hemma, det ska bli lugnt och skönt. ska kika ¨på nån film, och käka popcorn.

om jag ska sammanfatta året som varit?

- embla fick diagnosen kissingspines januari
- NATHALIE KOM HEM i februari
-husaby och magsjuka... mars
-embla utdömd på husaby april
- köpte dalen- maj
- embla togs bort juni
- affe inhandlades juli
- alpina inhandlades augusti
- valet:/ (fick skrapa rutorna på bilen) september
- hubertuss jakten oktober
- beroende av legend of the seeker- november
- jaha? inget att skriva om december, julen då kanske:D

 Imorgon är det 010111,,, 1/1 -11,,,,, 1 januari 2011,,, en nya dag på ett nytt år. ssåååå GOD NYTT ÅR ALLA



bilden tagen från ppt-to-dvd.com





I've reached high up in the sky
Tryin' to steal the stars
And I've searched every book I know
Just to find the words
Oh you don't know how hard I try
And I try and I try
I've already given all I can give
I'm going out of my mind



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback