en rubrik?

jaha? idag slutade jag lite tidigare för dte var STEN dött på jobbet, antar att man har den turen eller oturen ibland. jag var inte tvingad att åka men jag gjorde det en då, trängdes på maxi innan jag skulle åka hem med... gisses
och traffikstockning i knalleland.. alltså? har folk fått fnatt?

jaha? nu ska jag ut och ge små djuren, sedan ska jag gå en sväng med vovvarna. tycker lite synd om wilmer bara i den höga snön, inet för det är jobbigt för honom utan för han ser ut som en is rastafari hund:/ och sedan droppar han ner hela huset när han tinar... hmm kasnke skulle jag gå upp snabbt och sy en jacka till han... det är ju magen som är värst för han:D ska nog ta en kik på det.... såå bye så länge

Kommentarer
Klara säger:

Ja Hilma skulle oxå behöva det inte för snön, snarare för kylan tycker synd om derassmå bara magar ... Kallt =S

2010-12-17 | 17:24:02
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback