en minut över...

kikar in här nu för jag har dryga en minut över innan tomten(ups) kommer mer med lådor som ska in på lagret. har suttit hela morgonen med det så vi får se hur mycket man får igen. visste känns det tröstlöst att slita för att få undan lådor för att det ska komma nya som ska få plats? hmm

denna veckan har vart små späckad mes små saker som jag känt har tagit för lång tid, har absolut haft fört LITE egen tid:D dock hade jag en super mysig stund för mig själv och nathalie igår, nathalie, du är min egen tid:D :P

men på kvällen sen satte jag på naglar och så färgade jag håret. det är mörkare, hehe och statiskt. så nu får jag ducha är jag kommer hem ändå. antagligen blir håret det av dem där efterbehandlingen man ska ha i:D  dessutom luktar håret så nyfärgat så det sticker lite i ögonen:D

jaha? idag ska jag på julbord, det ska bli kul och se vad det är för folk man jobbar med. kan ju lagret här men kontoret finns ju:D så det ska bli spännande.
och god mat såklart:P

helgen ser ut så att lördagen ska jag handla med erik på morgonen,sedan kommer hovslagaren(skulle hellst fått in ett lusseback därimellan men nja man kan inte hinna allt. sedan så ska jag hem och vara modell för en stund på simson:D
jaha? sedan har väll nästan den dagen gått.
söndagen ska jag få in baket om jag inte gör det på lördagen ochså...? och sedan på kvällen blir det lusseritt i sexdrega:D

sedan är jag ledig.... från alla (måsten) men man har ju julklapparna kvar:D
handlade en igår, och så är eriks julklapp påväg nu:D hoppas han blir glad för den:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha tack! Right back at you! :-)

2010-12-10 | 10:50:30
Klara säger:

Vad menas med modell på Simsson? Låter spännande :D

2010-12-10 | 17:07:38
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback