alltså.... beslut?

i kylan igår red jag... ingen mindre än PIAFF:D lol, jag vet vad ni tänker och jag ska säga er att det var smååå jävligt med tanke på att hon hatar att stå still och hon försöker bocka av en tre fyra gånger men som sagt det gick ju vägen, hade jag ramlat av hade jag inte kommit upp igen, den saken är klar... för jag hade såå jädra mycket kläder på mig, men jag har aldrig heller frusit så mycket om mina fötter som jag gjorde igår. det var ju va 12 minus ute när jag begav mig mot mammas och pappas stall, när jag kom hem var det 18!"!!! såå inte konstigt vi frös:D

anledningen varför jag tog piaff var att jag var såå jädra sen hem från skene, jag hade kört mamma dit för hon skulle hämta en ny bil. och när jag väl kom hem hade jag varken lust eller ork att lasta alpina och köra henne så jag tänkte att jag tar simson... han är ju göttans sketig men jag får rykta tänkte jag och åkte hem med en väldansfart:D väl hos mamma så uppenbarade sig problem nr 2, INGA broddhål på hans fötter och det är asa kallt överallt... såå det blev piaff. snacka om att jag hade ont i benen, för jag satt coh spände mig konstant hela tiden. men duktig som hon var började hon fatta vad jag ville sen på slutet:D

jag ska lägga ut bilder, men jag lyckades inte ta några själv då jag red en vildhäst då... emn jag ska luska fram lite kort! såå det kommer...

annars är jag små sliten idag, det känns som om jag stressat sönder hela helgen, vilket jag nästan har. det var bara i lördags som jag fick lite lugn och ro, men annars så har jag bara stressat och stressat:/
jag hatar att stressa.....


jaja, hoppas dagen blir lugnare än jag trott... sen ska jag sova... MEN jag ska ju även till gekås IDAG, men min mamma och moa... jag hoppas på lite folk och jag hoppas jag slipper stressa... julklappar ska inhandlas... sedan ska jag göra mer julkort med... för det börjar dra ihop sig för det eller hur? huhu stress igen:D julen som ska vara så lugn och fin... men herregud!! JAG HITTAR INTE JULKÄNSLAN??? lol

Kommentarer
Nathalie säger:

Det är lugnt - det har inte jag heller gjort än, men vi har ju 1½ vecka på oss!

2010-12-13 | 12:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback