yes indeed...

jo nu är det ny design! dt är väll i brist på annat som jag satt och pulade men det ska ju snart bytas till en vettig, lekte lite med olika typsnitt med, jag vet dock inte om ni kan se det ¨på era datorer:D jaja

idag ska jag baka dumle muffins och kika över olika recept tills på lördag, ska även höra med er som ska komma om ni VERKLIGEN kommer?? huu??
sedan ska jag även dra iväg ett mail till af och berätta vad jag vart aktiv osv:D

jaha, idag regnar det och det är ju sådär men lite bra musik så är det fint sedan:D
ska börja slipa på väggarna här i köket nu, sedan spackla.. eller var det spakla först:D haha
jaja ska iallfall ta ned mer tapet och spakla sedan, så erik och jag kan blir färdiga med köket, så vi kan börja med lösdriften till hästarna, jag tror det är bäst man börjar med en sak i taget:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback