tycker det är viktigt!

jo jag tycker det är viktigt att alla har olika åsikter:D och ni kanske tror jag är en sån där riktig tävlings människa men nej! jag kan absolut ända mig om jag vet jag har fel. alltså helt ärligt man kan inte stå emot om personen man argumenterar emot kommer med motargumnet som man inte kan säga nått om. tack för alla dessa smarta människor.:P

men samtidigt så hatar jag att förlora men jag blir inte sur, nej jag tycker i själva värket om att berömma personen för dom har visat sig vara en värdig motståndare... :D tack för alla dessa
tro mig, vinner jag tycker jag om att driva lite med det:D :P

Hästarna igår var väldigt fina men ingen embla, och jag vet hur dum jag är som snöat in på henne, men varför kan jag inte få en häst som är som hon? hursom så tror jag att jag kommer avakta dessa, dom ligger lite över budgett och jag vet att jag säkert kommer ångra mig men det är som det är, jag antar att embla spökar fortfarande och att jag gråter över henne än är inget konstigt va? hmm hursom så ska jag nog kika vidare, stoet som var väldigt fint var 1.52, hon kändes stor att rida men nja lite för lite, hon kunde varit 7 cm större...

Tack för alla era åsikter, en del står på sig i diskussionen:D men kom ihåg samtidigt att vi alla är olika:D jag gjorde ett sånt där test häromdagen:D vilket parti man hamnade i, jag hamnade i vänster:D haha men jag vet inte riktigt om det var så jag tänkt? men jag antar att dom har en del saker som passade. men varför kund ejag inte få plocka ihop de saker som är bra i varje parti??

jaja det är ju tur vi har olika åsikter mina vänner, annars hade det vara blivit en massa nackskador! tänk vad vi skulle få nicka, och nicka... och bara säga ja och okey hela tiden:D haha
men helt ärligt, är det inte tur alla har olika åsikter, även om man tycker att vissa är vääldigt felaktiga. man kan inte klandra en person för att ha en annan åsikt även om man tycker den är helt flängd. hursom så kom jag ihåg en svenska lektion på gymnasiet. läraren ville vi skylle diskutera om en fråga hon ställde... kolla här

"om det fanns ett sjuktmänniskor barn vars ända hjälp var att göra prover på tre kattungar, proverna kommer döda katten men hjälpa barnet, skulle ni låtit barnet dö?" ungefär så var det iallfall, jag hoppas ni förstår prinsipen? jag var iallafall för, jag kanske har ett annolunda sätt att se på djur för jag har sett en del passera min pappas gevär när jag var liten. men att offra ett barn för tre katter lät helt befängt då. Jag har ändrat mig nu, inte för diksussionen som följde där jag fick veta hur dum i huvudet jag var, utan nej bara nu för några dagarsedan.

Om barnet är sjuk så kan flera insjukna tänkte jag, tre katter för att rädda kanske hundra barn?
men nu var det så här att jag kom på att naturen har sin gång, varför spara på ett sjukt barn?
det kommer bara en epedimi ännu värre sen eller hur?? jaja

nää ska skriva mer sen, telia snubben har vart här och nu ska jag åka och klippa mig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback