tjohopp!!

jaha.... vad ska jag skriva=) helgen har varit en ända lång bilresa kan jag börja med att säga, började lördagen med att hämta hem min häst Alpina från markaryd.... långt är det dit om ni undrar för man liksom passerar skånes gräns:D
 
och idag(söndag)for jag iväg åt andra hållet med min tokiga lilla mamma... jo för hon hade hittat två kaniner som hon ville ha, strax utanför karlstad. gisses! men det gick bra och vi var nog båda ganska trött efter den bilfärden:D
men mamma är två kaniner rikare... och ett x antal liter bensin fattigare.

hursom så har det vart en ngt stressad helg, man har liksom föröskt få ihop pusslet för att vara social och samtiigt effektiv... men jag har knappt lyckats med nått... suck
men var ju på inflyttning/kalas fest hos johanna och magnus... det var super nice and me and my darlings pratade minnern hela kvällen och diskuterade det ena och det andra! jag älskar mina vänner som det går att diskutera med utan att dom blir skit sura för man säger vad man tycker:D respektera kallas väll de med ett annat ord;D
hursom så borde man vara tacksam för det man har och det är jag, men det känns samtidigt som man väntar på att nått knäppt ska hända... hujeda mig. jaja... nää nu ska jag skriva lite på min nya novell. det kommer väll sluta bra hoppas jag...

Kommentarer
Anonym säger:

ser ut att vara en pigg rackare :) roligt!

2010-08-29 | 22:36:44
Moa säger:

ser ut att vara en pigg rackare :) roligt!

2010-08-29 | 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback