tired...

imorgon kommer madrasserna till min nya sänG:D äntligen:D det är super nice eller hur??

ganska dålig bild dock, hmm ska lägga in den nya när den kommer:D får iallfalla madrasserna imorgon, sedan kommer sängen om en vecka och skönt är det så jag kan kasta den där jädra soffan åt helvete..
jaha, ska snart nana, erik ska upp tidigt och jag med för jag är hundvakt åt loke denna vecka.. så det blir många hundturer, men det är roligt. Loke är en väldigt duktig hund:D

jaha? annars var jag på hoffsnäs idag och det var regnigt, sålde fyra ungar och det var väll okey under omtändigheterna, men det var jobbigt att åka hem med kaninerna igen:X
jaja, jag säger shao så länge, jag uppdaterar och byter design imorgon..
god night ya all...

Kommentarer
Nathalie säger:

Jättefin säng!

See you tomorrow?

2010-08-08 | 22:45:41
tarja säger:

Jättefin säng. Den kommer du nog sova som en prinsessa i den :)

2010-08-09 | 15:52:00
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Klara säger:

Gud vilken fin säng Anneli! nu kommer du sova minst lika gott som en prinsessa i en saga!^^

2010-08-09 | 17:51:42
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback