time....

oja så heter den, ur inceptions org soundtrack. jaha... så nu ska jag leta lite musik tror jag, måste byta låtar i bilen.. det börjar bli shöötigt.

vet inte vad jag ska skriva igentligen, borde leta recept till ladys night och även skriva handelnota till fredag:D kräftfisket:D jaja, annars så är det lugnt, jobbat igår och idag och även imorgon, det känns lamt att inte veta från dag till dag hur man jobbar.. suck men det är ju jobb:D

jaha? på torsdag lutar det nog åt gekås, jag och lillebror, kanske iallfall ska trottsa vimlet av tanter och barn.. kan bli intresseant hur mina nerver ska överleva utan att komma ut som ett snutterband..

jaha, har samåkt med erik idag till jobbet, det var mysigt och sånt som inte händer för ofta igentligen... jaja, nu ska jag tillreda kvällsmat, imorgon väntas som sagt jobb och handling..
ska se om jag kan klämma in en dejt med nathalie och sedan åka på kräftfiske... det ska bli såå roligt!!

Kommentarer
klara säger:

Ja det kommer att bli kul med kräftskiva! Jo det här med att skriva är alltid lika svårt, och själva

2010-08-03 | 19:32:00
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback