små trött...

vart en rolig dag ändå....
som jag skrev i morse så kom teknikern och såg till att bredbandet skulle fungera, det var nog mer fel än han trott så det dröjer lite mer... :( och han var ganska pratglad om allt kan man säga, vi kom in på mitt jobb vilket är inget... hehe och då kom han även in på invandringen? jag undrar var det är med alla, är verkligen invandringen sveriges största problem? haha nää men helt ärligt han sa precis vad han tyckte och det var att EFTERSOM sverige inte har jobb till några just nu så borde dom inte ta in fler flyktingar sa han, och vad ska man säga? han har ju till en viss del rätt. landet är mättat nu, det finns knappt inga jobb och fler arbetslösa blir det. det går inte ihop tyckte han eftersom att även om invandrarna var resurser för sverige så kunde det inte gå ihop sig att ha en ökad arbetslöshet och samtidigt ligga bland dom länderna som tar in flest!

så mina damer och herrar, även idag kom jag inte ifrån politik snack, känner mig nästan lite insatt i det nu.
jaja, slutsnackat om detta, jag vet inte om jag ska ta mig i kragen och gå ut och gå en promendad eller om jag ska bara ta det lugnt inne. hmm

räkningarna är betalda iallfall och det blir en snål månad... jag hatar snåla månader, även om jag inte haft gott om pengar innan så vet man ju det att man har ändå liiite över, men inte denna månaden. uscha... men jag betalde en säng ochså, eller min halva av den iallafall:D

tänkte jag ska skriva det som stog i lönebeskedet idag...

Att komma i rätt tid är bra, att gå i rätt tid är ännu bättre.

vi brukar få sånna här små citat i lönebeskeden, tycker de är trevligt!

idag har jag en ny frisyr med:D kort blev det:D kommer nog bilder:D

Kommentarer
Klara säger:

Du är verkligen inte ensam om att vara trött! Har du klippt dig? Vad roligt blev du nöjd? Kort hm ... har alltid sett dig i långt hår så det blir spännande! Kram ....

2010-08-27 | 17:34:54
tarja säger:

Tänk om man kunde få sådana fina citat på lönespecen...

2010-08-27 | 19:04:55
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Jespermaria säger:

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-05-06 | 13:19:26
Bloggadress: http://jespermaria.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback