semester.. eller njaaa..

arbetslös heter det va? keligt men som sagt det blir antagligen BARA denna månad... hehe
hursom så ska man väll sätta igång och söka jobb imorgon, har kikat på en del så det är bara att börja söka..

jaja, ska väll gå och nana en stund nu, ska ju upp tidigt imorgon ändå för jag ska till gekås, åker kl 7. de ni!
ska köa med tanterna:D hihi
ska leta efter gardiner, sedan finns det väll lite på listan som
- kläder
- underkläder
- diskmedel
-rengöringsmedel
- grimma?? får se vad man hittar...
-stängsel grejer...
- gooodissss...

jaaha, det ska väll inte bli så dyrt va?? hehe haha eller ni antagligen... hujeda mig att få betala det själv:D

jaja vad ska jag skriva mer?? längtar efter dejt med nathalie, och true blood... längtar så in in bomben, samtidigt vill jag läsa ur min bok men ändå inte. såklart var den andra boken lika bra... dräggel...

jaha, ska se om jag kan läsa i mörkret sen, ska bara rasta hundrna nu:D
sååå bye så hörs vi imorgon:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Fy faan - går du upp kl 7 frivilligt!!? Galenpanna.

Och bara för att det inte finns något True Blood betyder inte det att du inte kan ha dejt med mig...hoppas jag iaf!

2010-08-05 | 00:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback