otur eller vad??

jo det har jag haft idag, eller rättare sagt det började igår med att jag fick en påminelse på en räkning telia ska ha skickat till mig?? nej det har dom inte tänkte jag när jag letat en stund, jag betalar du ALLTID mina räkningar i tid...?? men jag borde ju kasnke reagerat när det var ngt tunt med räkningar förra månaden men det ska väll ändå inte vara mitt såkallade ansvar att ringa coh BE om räkningar?? hursom så ringde jag dom idag coh dom behandlade mig som SKIT!? ser dom inte att jag aldrig vart sen med räkningarna?? hursom så sa jag att räkningen måste vara skickad till MIN gamla adress som jag ringt och bett dom ändra tre gånger innan denna.
Jag bodde ett tag på starred bara, sen hade jag ju så klart kråkebacken, sedan bodde jag på nån bergsgården 987?? och sedan äntligen hamnde jag där jag skulle, på dalen. men påminnelsen kom IGÅR? till min brevlåda och då var den omdirigerad för det satt ett sånt där klistermärke på, så roligt tänkte jag och såg att räkningen skulle vara betald IDAG? jippi tänkte jag och visste att pengaran skulle gå in hos dom imorgon.... suck

ringde till dom coh dom var otrevliga och passiva, här tänktes det minsan inte nått på hur det såg ut innan, dom var nästan på gränsen till otrevliga och elaka... men jag betalade in pengarna, kul så här mitt i månaden... man har ju liksom dessa pengar nu att leva på till lönen kommer, så där halvroligt att slänga ut pengar på en räkning, pluss förseningsavgift... hmm tänkte dom kunde ju ge mig dispens till lönen kom, men neeeeej då skulle dom stänga av abonemanget... tack för den telia, jag som BARA har allt där.....? deras såkallade storkund osv... herre gisses..

jaja, jag "löste" det och skulle tipp tippen, visste ni att enligt svenljunga.se har dom öppet extra nu under sommaren fram till september... NOT!!?? stog där kl 11, en timma innan dom skulle gå på lunch?? men grinden var stäng-- fram till 13.. gisses tänkte jag och suckade, inte nog med det hade jag glömt ta upp stödbenet till kärran så jag körde sönder det...  perfekt tänkte jag och slog huvudet i ratten och vände på skiten, NU vore det perfekt om jag mötte polisen ochså tänkte jag, (jag kom en kilometer) hej polisen tänkte ajg och ville försvinna från vägen(obesiktigad kärra utan lyse) haha men dom körde förbi och jag snabbt som fan smet in på icas parkering... phuuu tänkte jag.. och använde mig sedan av apostlahästarna att ta mig till svenljunga rostskyddscenter, eller va det hette. där fick jag inhandlat nytt stödhjul till kärran, sedan gick jag till tarja:D och fick lite fika och tog mått på philippa, (hennes klänning) och så gosade jag lite med noel... sen fick jag slängt skiten på tippen, jag var små irriterad och backade intill kärran och hoppade ur, då stog det två gubbar och skrattade åt mig,
- gisses tjejen, du kan ju hantera den där stora bilen... jag flinade till
-låt inte storleken lura er... hehe dom garvade gott åt mig en stund, gubb idioter, är det så att bara för man är kvinna kan man inget??
jaja, nu är jag lugnare för jag och debbi handlade ihop och det känns skönt att alla MÅSTEN är ur världen:D
jag och erik ska bara hämta stängselstolpar:D så det är väll de... sen ska jag inte röra mig ur husen ... på nån dag iallafall:D

jaja, nu har jag skrivit av mig lite... så jag får se om det blir nån mer uppdatering sen:D såå bye!

Kommentarer
Anonym säger:

Vilka gubbar! Vadå bara för att du är tjej så trodde dom inte att du kunde köra bil?! Jag menar visserligen är den ju inte så enkel med styrningen om jag förstått dig rätt men ändå ... Gud vad man kan bli irreterad på folk ibland! Vi kanske kan ses i helgen? Kram

2010-08-19 | 18:44:45
tarja säger:

Hahaha... lät som gubbarna blev lite chockade. Ta det som komplimang ;)

2010-08-19 | 23:22:42
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Anonym säger:

Jaa Tarja har nog rätt ändå

2010-08-22 | 13:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback