morgon, hehe

jag kom upp två timmar senare än vanligt, det gillar jag inte! men jag gick och lade mig två timmar senare med, kan bero på det:D
bion igår var bra, lite delade meningar i huvudet, men coola karaktärer och häftiga scener! Predators är coola, det går inte att komma ifrån...

jaha, annars var det lugnt igår, vi har klätt trappan så inga hundtassar ska göra sig illa, det blev bra! Loke åkte även hem igår och det var roligt att ja han här:D
jaha, idag ska jag städa lite tänkte jag:D skura golven iallafall, ska först till svenljunga. se vad som fattas bara:D
jag måste komma på en god efterätt, men jag vet inte vad än.. hmm
 det står mellan, choklad pannacotta, cheesecake, chocklad fondue, men jag vet inte riktigt än. pannacottan är okey, simpel att servera och GOD. chesecacek lite klabbigare men såå god, choklad fonduen är den svåraste, men det går att genomföra:D

jag får se, antagligen blir det pannacotta:D lite god frukt och voila!! en smarrig efterätt.
hyffsat billig med, jaja

hmm planering planering!!

kizzes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback