måndagen... huvudvärk..

ja det blir nog att ta en äcklig treo innan jag lägger mig och nanar...
vad ska jag säga idag... politik snacker går mig upp till halsen, och jag orkar inte höra mer nu!!

hursom så ska jag provjobba imorgon och det ska bli intressant att se vad som händer och hur jag kommer tycka det är. lite skeptisk till det men det löser sig! jaja,

har grejat lite med alpina idag, prövat min sadel och vad jag och erik kan se så kommer den att ligga bra, vilket känns skönt. ska bara spara ihop pengar nu så jag ev kan köpa en ny och få den inprovad.
jaja, annars har det vart lugnt, har gått en runda i skogen efter svamp, men hittade inga!

jaja, ska snart gå och lägga mig för jag ska försöka komma i tid i säng idag, för vi har vart dåliga med det. dock har det blivit tidigt upp i helgen med så jag är inte riktigt utvilad... :X

jaja, önska mig lycka till imorgon.... goo natt darlings:D

Kommentarer
tarja säger:

Lycka till! Var ska du provjobba någonstans?

2010-08-30 | 22:08:51
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback