kempe greate!

jaha, lördagen närmar sig och det värkar bli full styrka:D
jag har vart vaken i 1 hel timma och på den timman har jag gett hästarna vatten, gått med loke, rivit gräs till kaninerna. jag tycker jag vart en väldigt händig kvinna idag:D för jag har haft telefonen vid örat hela tiden, först ringde min kära mamma, sedan min kära syster och sist men inte minst min kära vän Tarja:D det är mycket att greja med nu inför kalas och allt för jag har fått äran att göra tårtan:D det ska bli såå roligt!

jaja, jag ska kika på det dirket,

annars så ska ja in te stan idag, handla och dona. byta eriks skor som jag så snällt köpte en storlek för stor av , men det löser sig!! sedan ska jag handla så en handelnota är nödvändig tror jag, det är ganska utplockat i skåpen:D

jaja, annars så kan jag inte komma på nått mer att skriva, men dagen är ju ännu ung så det dyker säkert upp nått!!

Kommentarer
Anonym säger:

Det låter som en rolig dag ändå! Skulle du vilja fixa en ny bloggdesign till mig? Du måste absolut inte men om du vill så skulle det vara jättesnällt!^^ (Den behöver inte bli klar just nu eller så)

2010-08-12 | 11:02:11
Klara (igen) säger:

Hahah! Dig var det inte svårt att stå ut med alls! x)

2010-08-12 | 11:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback