jaha, en ny låt värd att lyssna på...

min lillebror tittar inte på ophra, men igår hade han råkat slinta in på den kanalen och fick lyssna på ett stycke musik som han såå underbart tipsade mig om:D

celine dion är en av mina största idoler om man kan säga så, det finns igentligen inget hennes röst inte pallar av, jag önskar att jag hade hälften av den kapacitet hon har:D detta är precis min typ av musik.. synd att man inte får höra henne lite mera bara... men det är ju så!
hursom så lyssna på hela klippet och njut.
denna låter är ju underbar i säg och jag har ju tre olika artisetr på telefonen som sjunger den. denna hamnar lätt på plats två. :D
ettan ligger såklart:;


hej hopp så länge, nu ska jag gå en sväng medans den stora gula lampan lyser:D

Kommentarer
tarja säger:

Har du ändrat designen igen??? Nu är den inte så mörk längre. Jättefint tjejen!

2010-08-11 | 10:22:11
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback