helgens bravader:D

jo det blev en lyckad kväll i lördags och ngt segt igår av följd av detta-.. hehe jag hade iallafall as roligt och det hade nog min tjejer med, det var en bra blanding, men alla är vi ju olika:D
hihi

hursom så är jag inte i sängen som jag borde vara kvart i 7, för erik hittade inte sina nyckar imorse, jag trodde det var sånt man kollade innan man gick och la sig?? eller gjorde man inte det?
hursom så hittade jag allting åt honom pluss gjorde mackorna:D de ni!

jaja, nää nu ska jag nog försöka få på mig lite kläder och annat, för man måste ju ta vara på de timmar som man igentligen skulle sovit! (inte) jag blir nog sittande här en stund. och det ska bli skönt!

Kommentarer
Klara säger:

Hitta ni/du nycklarna? Har lagt ut kapitel 5-6 nu, bara så du vet det x)Hur har du haft det annars då?

2010-08-16 | 11:28:30
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback