helgen började och slutade

lika fort som man han säga det nästan, jag är dålig på uppdatering på helgerna men min älskling upptar ju all min tid och dessutom har vi grejat en massa här hemma, ute och när vi är inne så sitter jag bara och letar hästar... hursom så ska jag kika lite till på det innan jag ställer mig i badet... jaha... vad har jag mer gjort i helgen, jag var hos björn och camilla igår, det var trevligt med god mat och trevligt sällskap! idag har vi fortsatt röja ur ladugården för att sedan göra iordming för hästarna, eller nja hästen. men han ska väll ha sällskap hursom hellst. lustigt det där igentligen.

hursom så kom mina kära kusiner och hälsade på, det var trevligt men det kändes inte som vi han med så mycket, vi får ta det en annan gång, det ska ju hinnas med nått mer än bara kaninern och hästar, dock är dom två trevliga:D men inte så kuligt när man har lite tid...

jaha? veckan tar sin början imorgon... (för er som inte visste) och jag ska jobba, det ska bli skönt! träffa alla goa gubbar och Ingmarie. ja det ska bli riktigt roligt........... ska se om jag kan smita iväg till gekås denna veckan med men säg inget till erik:D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback