hästar...

jo jag har tittat på två hästar idag:D en valack och ett sto. båda var super fina och det är igentligen bara om jag ska bestämma mig för nån av dom, jag får se. det är ju liksom lite små svårt att betsämma sig om man ska ta dne man tyckte om eller om man ska ta och fortsätta kika? hujeda mig...

hursom så har jag kört mycket bil idag och så hamnade jag såklart på gekås. kunde ju inte låta bli, köpte iallfall lakan och små kraffs så det blev inte dyrt!
hursom så tycker jag att det var lugnt på ullared idag:D och skönt var de....

Kommentarer
tarja säger:

Ja, semestern är slut nu. Så nu vågar man sig till paradiset igen ;)

2010-08-26 | 19:22:02
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Klara säger:

Ja det är snart val igen .. du verkar väldigt insatt i de hela vilket är bra för då vet du ju vad du har att välja bland ;D Men okej nu ska jag inte snacka politik för jag vet inget om de. Hästar? Intressant haha^^

2010-08-26 | 20:07:15
Nathalie säger:

Vad hände idag - hörde aldrig tillbaka? Anyways, vi kanske syns på lördag.

2010-08-26 | 21:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback